KONTAKTY
NEJPRODÁVANĚJŠÍ
ZBOŽÍ V AKCI
Úvod » Reklamace
1. Stačí vyplnit reklamační protokol. Do pole popis závady, prosím, co nejpřesněji popište, o jakou závadu se jedná. Čím podrobnější informace od vás obdržíme, tím lépe se nám podaří reklamaci vyřídit.
2. Výrobek pečlivě zabalte, aby se nepoškodil při přepravě. Přibalte reklamační protokol a doklad o koupi výrobku. Doporučujeme produkty zabalit do původního balení. Produkt musí být vždy vložený v krabici odpovídající velikosti s bublinkovou nebo pěnovou výplní.
3. Podrobnější informace, jak řešit reklamaci, se dozvíte v reklamačním řádu.
4. Na této adrese není možné vyřídit reklamaci osobně, jsme e-shop a nemáme kamennou prodejnu.
5. Zásilku zasílejte pouze na parcelshop
Předejte zboží přepravní společnosti PPL a odešlete na adresu:
PPL Parcel shop Bořislavka
PPL Parcelshop 120
vestibul metra od ulice Kamerunská
Praha 6
16000
Bonasale s.r.o.
+420733740100
info@evendeal.cz
Vždy uvádějte k zásilce náš telefon +420 733 740 100
a také e-mail info@evendeal.cz