I my používáme cookies. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

KONTAKTY

Bonasale s.r.o.
Zelená 1743/18, 160 00, Praha 6
IČ: 05791316
tel: +420 733 740 100
info(a)evendeal.cz
jsme plátci DPH
2301160779/2010 (FIO banka)

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

u nás 4 199 Kč
skladem
u nás 5 199 Kč
skladem
u nás 5 199 Kč
skladem

ZBOŽÍ V AKCI

u nás 3 899 Kč
skladem
u nás 3 999 Kč
skladem
u nás 3 999 Kč
skladem

Obchod

Přidáno: 15.09.2020

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  kvalita dopravy
  •  kvalita komunikace

Obchod bych doporučila, rychlé dodání i komunikace. I při reklamaci byla komunikace super.

 

 

Přidáno: 07.09.2020

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  kvalita dopravy
  •  kvalita komunikace

Naprostá spokojenost

 

 

Přidáno: 09.08.2020

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  kvalita dopravy
  •  kvalita komunikace

 

Pro:

Rychlost, jednoduchost, pohoda

 

Přidáno: 23.06.2020

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  kvalita dopravy
  •  kvalita komunikace

 

Pro:

Výborná komunikace, rychlost dodání

Vyjádření našeho obchodu

Dobrý den,
velmi Vám děkujeme za poskytnuté hodnocení našeho obchodu.

S pozdravem
Evendeal.cz
 

Přidáno: 22.06.2020

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  kvalita dopravy
  •  kvalita komunikace

rychlost a ochota

 

Vyjádření našeho obchodu

Dobrý den,
velmi Vám děkujeme za poskytnuté hodnocení našeho obchodu.

S pozdravem
Evendeal.cz
 

Přidáno: 07.06.2020

Ověřený zákazník

  •  kvalita komunikace

Kurýr, který zboží vezl nedal dopředu vědět, kdy zhruba dorazí. Samozřejmě když přijel, tak nikdo nebyl doma. Když jsem se ptal na lince DPD na možnost uložení zásilky na výdejním místě, tak mi řekli, že odesílatel si to nepřál, stejně tak jako si nepřál, aby mě dopředu kontaktovali. Tudíž pro mne bylo trochu problematické se k zásilce dostat.

Pro:

Cena
Rychlost odeslání

Proti:

Volba způsobu dopravy

Vyjádření našeho obchodu

Dobrý den,
velmi Vám děkujeme za poskytnuté hodnocení našeho obchodu.

Vaše zkušenost s dopravcem nás mrzí, situaci prověříme a napravíme.

Děkujeme za podmět.

S pozdravem
Evendeal.cz
 

Přidáno: 26.04.2020

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  kvalita dopravy
  •  kvalita komunikace

 

Pro:

Bohužel neměli objednanou barvu, ale byla mi obratem nabidnuta jina možnost. Rychlé dodání, dobrá komunikace.

Proti:

Možná aktualizovat skladové zasoby ...

Vyjádření našeho obchodu

Dobrý den,
velmi Vám děkujeme za poskytnuté hodnocení našeho obchodu.

S pozdravem
Evendeal.cz
 

Přidáno: 07.01.2020

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  kvalita dopravy
  •  kvalita komunikace

Původně jsem objednala jinou kolonožku,ale náhle nebyla skladem,byly mi doporučeny jiné koloběžky,vybrala jsem si,objednala na poslední chvíli před vánoci,doručení bylo rychlé,jen by výrobce měl kolonožky lépe balit,došla nám s ulomeným kouskem nárazníku,zásilka byla nepoškozena,jen nedostatečně chráněná obalem,syn je nadšen,jezdí o stošest,nyní začíná naříkat,že asi reproduktor nefunguje jak má,tak uvidíme.......

 

Vyjádření našeho obchodu

Dobrý den,
velmi Vám děkujeme za poskytnuté hodnocení našeho obchodu.

S pozdravem
Evendeal.cz
 

Přidáno: 17.12.2019

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  kvalita dopravy
  •  kvalita komunikace

Zboží přišlo včas a můžu doporučit

 

 

Přidáno: 14.12.2019

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  kvalita dopravy
  •  kvalita komunikace

 

Pro:

Rychlé, bezproblémové

 

Přidáno: 04.10.2019

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  kvalita dopravy
  •  kvalita komunikace

Zboží objednáno, následující den expedováno.Naprostá spokojenost.

Pro:

Rychlost

 

Přidáno: 18.01.2019

Ověřený zákazník

  •  kvalita komunikace

Zboží jsem objednal s tím, že na eshopu bylo skladem. Přišel mail, že vše se vyřizuje. Po několika dnech se nic nedělo, tak jsem tam volal a zjistil, že skladem není a bude až za měsíc. Jestli prý chci zrušit objednávku. Poslali mi nabídku, kde měli skladem jen 4 typy hoverboardů.....to je takový problém aktualizovat eshop, když mám skladem 4 typy??? Cena je ale bezkonkurenční oproti jiným obchodům.

Pro:

cena

Vyjádření našeho obchodu

Dobrý den,

děkujeme Vám za poskytnutí hodnocení našeho obchodu. Velice si ho vážíme.

Omlouváme se, z důvodu probíhající inventury po vánočních svátcích nebylo možné rychleji dostupnost aktualizovat. Jak uvádíte, zákazníky jsme tak kontaktovali přímo s nabídkou aktuálních produktů.

Ještě jednou prosím přijměte naši omluvu za způsobené komplikace.

S přáním hezkého dne
Evendeal.cz
 

Přidáno: 30.12.2018

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  kvalita dopravy
  •  kvalita komunikace

rychlé vyřízení a dobrá komunikace

 

 

Přidáno: 21.12.2018

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  kvalita dopravy
  •  kvalita komunikace

Bezproblémový nákup, doporučuji.

Pro:

Super ceny
Obrovský výběr
Rychlé dodání

 

Přidáno: 06.11.2018

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  kvalita dopravy
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

 

Pro:

Velmi rychlé dodání, bez jakýchkoliv problémů ,super

Vyjádření našeho obchodu

Dobý den,

velice Vám děkujeme za kladné hodnocení našeho obchodu. Těší nás Vaše spokojenost.

S přáním hezkého dne
Evendeal.cz